۱۳۹۴ شهریور ۱, یکشنبه

تکذیبیه/ بتی خواننده ایرانی، گفته های سعید دبیری را تکذیب کرد

قدیمی ها- علی رجبی: بتی خواننده ایرانی، گفته های منتشر شده سعید دبیری (همسر سابقش) را در روزنامه شرق در مورد زندگی مشترکش تکذیب کرد.

او طی تماسی به  قدیمی ها گفت: من یک سال قبل از انقلاب در سال 1356 از سعید دبیری جدا شدم و بعد از 7 سال به همراه پسرم، هایدن و گروه زنده یاد عبدی یمینی از ایران خارج شدم. این در صورتی که داستان مطرح شده توسط سعید دبیری در مصاحبه انتشار یافته، کاملا ساختگی و دورغ محض است.
وی در ادامه از مشکلات فعالیت هنری خود گلایه کرد و گفت: با وجود مزاحمت ها و مشکلاتی که سال ها در مسیر هنری ام قرار داده اند، ولی هنوز به کار خود ادامه می دهم و از تمامی طرفدارانم که را در این سال ها به من لطف و محبت داشتند، تشکر می کنم و به زودی گفتگویی با قدیمی ها انجام خواهم داد.

بتی

۱ نظر:

Unknown گفت...

سعید دبیری گویا به ایران بازگشته است چون بچه آخوند است به گفته خودش حالا دارد به اصل خودش ابز میگردد واز هر چه بتواند وی را عزیز دل دولتیان کند کوتاهی نخواهد کرد روزگاری بنده در کانادا ایشان را زیارت کردم که تلویزیونی برای ایرانیان داشتند ویا یادم نیست کار میکردند در مسابقات ورزی روزهای یکشنبه با همسرشان نسرین خانم تشریف میاوردند از یک شاعر بعید است که بتواند مادر فرزندش را بد جلوه دهد بهر روی بتی هنو.ز بهتر از خیلی از هم دوره ای هایش میخواند وصدایش فرقی نکرده است در حالیکه حتی شاه ماهی هنر ایران نتوانست مانند ایشان 1ترانه را بخواند ایشان خواند بر خلاف آشنایی اقوانمم با دبیری به ایشان عرض میکنم نان به نرخ روز خوردن زشت است