۱۳۹۴ فروردین ۳۱, دوشنبه

مهدی خسروشیری تشییع شد + گزارش تصویری / اطلاعیه مراسم ختم


قدیمی ها - فرامرز امینی: مهدی روز جمعه از میان ما رفت، بسیار تلاش کردم که وی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا دفن شود.

به هر صورت بنده به یکی از خانواده هنرمندان ماجرا را عرض کردم و آنان روی این بنده حقیر را زمین نگذاشتند و قبول کردند که رضایت نامه کتبی در این مورد صادر نمایند ناگفته نماند که برادر مهدی خسروشیری را هم در جریان امر قرار داده بودم، خلاصه اینکه در اواسط کار خانواده محترم خسروشیری اعلام کردند مهدی وصیت کرده در ورامین دفن شود، قبلا هم در این مورد صحبت شده بود اما من جدی نگرفته بودم. در نهایت اینکه مهدی خسروشیری طبق وصیت نامه خود در ورامین دفن شد، اما بازتاب این حرکت بنده از سوی دو نفر که در زمان حیات این مرحوم نسبت به او کینه داشتند مرا زیر سوال بردند که چرا برای فلان هنرمند حرکتی نکردم؟ اولا من سمت اداری و یا دولتی ندارم، مهدی گردن همین دو نفر که بعد از مرگش هم به او بخل و کینه دارند، حق بسیار داشت.
مهدی خسروشیری بیش از هزار شماره تلفن سرشناسترین بازیگران و عوامل سینمای امروز و دیروز ایران را داشت و هرگز از این شماره تلفن ها سو استفاده نکرد و افراد نامحرم را خوب می شناخت و از تلفن هنرمندان در پایان زندگی حراست کرد. چون او دوست و مَحرم واقعی هنرمندان بود و حالا بنده از ذکر نام آن خانواده هنرمند خودداری می کنم چون افراد نامحرمی که حتی بعد از مرگ مهدی به اون کینه دارند شاید در صدد سواستفاده و تنها چنانچه هنرمند عزیزی از بنده سوال کردند نام آن خانواده عزیز و محترم را اعلام می کنم.
از همه شما که طی چند روز گذشته برای این جوان که حدود 8 ماه زندگی زناشویی را شروع کرده بود، عزاداری کردید، ممنونم. یادآوری می شود باران کوثری و پدر بزرگوارشان جهانگیر کوثری خوب این مرحوم را می شناختند و قرار شد در تهران مراسمی برگزار نمایند که به شما عزیزان خبر خواهم داد.
همچنین پنجشنبه ساعت 5 الی 6:30 بعدظهر در لاله زار، منوچهری، مسجد الرضا از طرف همکارانش در تدارک خانه سینما مراسم یادبودی برگزار می گردد.
روحش شاد و یادش گرامی...
عکس: محسن کارگر

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

مراسم تشییع مهدی خسروشیری

۱ نظر:

ناشناس گفت...

ای داد بی داد خیلی ناراحت شدم من مرتب عکساشو با هنرمندان میدیدم خیلی تو مجله ی قدیمی ها فعال بود ای داد بی داد چرا همیشه خدا گلچین میکنه./