۱۳۹۴ فروردین ۲۵, سه‌شنبه

اجرای گروه «نوای دیار» به یاد محمدرضا لطفی

کنسرت گروه «نوای دیار» به سرپرستی دیهیم خورگامی و بداهه نوازی شرمین موفقی 27 فروردین در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران این کنسرت در دو بخش برگزار می شود که بخش اول بداهه نوازی شرمین موفقی با تار و سه تار با همراهی تنبک به نوازندگی سینا خشک بیجاری اجرا خواهد شد. بخش دوم نیز تحت عنوان هزار مضراب به اجرای قطعاتی از گروه نوای دیار به سرپرستی دیهیم خورگامی اختصاص دارد.
در این اجرا نوازندگانی همچون دیهیم خورگامی (سرپرست گروه، نوازنده تارو سه تار)، مهدی امامی (آواز)، بهناز بهنام نیا (عود)، احسان لیوانی (نی)، گوهرناز مسایلی (تنبک) و امجد ابراهیمی (دف) به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
شرمین موفقی موسیقیدان و مدرس موسیقی درمانی سال 1353 در شهر مشهد متولد شد و از 15 سالگی نزد شادروان استاد محمدرضا لطفی سالیان متمادی به فراگیری فنون گوناگون موسیقی اصیل ایرانی بخصوص نوازندگی تار پرداخت و درسفرهای متعدد به ایران در محضر اساتید بزرگی چون فریدون حافظی و فرهنگ شریف بهره گرفت.
موفقی که تحصیلات عالی خود را در رشته روان شناسی بالینی در دانشگاه ژنوسوییس به پایان رسانیده در سال 1385 موسسه هنری و فرهنگی جم را به منظوراشاعه موسیقی اصیل ایرانی در شهر ژنو تاسیس کرد.
کنسرت  گروه «نوای دیار» پنجشنبه 27 فروردین ما ساعت 20:30 در سالن خلیج فارس برگزار می شود.

هیچ نظری موجود نیست: