۱۳۹۳ اسفند ۲۴, یکشنبه

میلاد کیایی: آینده موسیقی درخشان است

میلاد کیایی معتقد است آینده موسیقی درخشان است زیرا نسل فعلی دارای ضریب هوشی بالایی هستند که این موضوع سبب شده است همه موسیقی دانان به آینده خوشبین باشند.

میلاد کیایی آهنگساز و نوازنده پیشکسوت سنتور در گفتگو با هنرآنلاین گفت: بزرگ ترین مشکل هنرمندان مشکلات مالی است. در هر شغلی پیشرفت وجود دارد که در کنار پیشرفت فرد می تواند درآمد مطلوب هم داشته باشد اما یک هنرمند و موسیقی دان به دلیل مشکلات مالی کم کم از عرصه هنر دور و ناخودآگاه مجبور می شود سراغ کار جدیدی برود تا بتواند هزینه های زندگی خود را تامین کند.
این نوازنده سنتور در ادامه بیان کرد: به نظر من در موسیقی پیشرفت مالی وجود ندارد. در زندگی هنرمندان هیچ وقت نمی توانیم وسایل قیمتی پیدا کنیم زیرا این افراد درآمد مناسبی ندارند و بیشتر درآمد خود را صرف تولید آثار جدید می کنند.
کیایی افزود: ثروت یک نوازنده ساز او است ولی به این موضوع اهمیتی داده نمی شود. بهتر است ارگانی از موسیقی دانان حمایت کند تا در مواقع پیری دچار مشکلات مالی نشوند.
میلاد کیایی در ادامه خاطرنشان کرد: یک خواننده تا زمانی که جوان است حمایت می شود اما زمانی که پا به سن می گذارد همه او را فراموش می کنند در نتیجه آن هنرمند در انزوا خاموش می شود.
در گذشته موسیقی دانان خودساخته و خودجوش بودند اما اهالی موسیقی امروز،ی کوششی هستند البته در حال حاضر جوانان با استعدادی داریم ولی متاسفانه این افراد به موسیقی کمتر توجه می کنند.
کیایی در ادامه بیان کرد: به نظر من آینده موسیقی درخشان است زیرا نسل فعلی دارای ضریب هوشی بالایی است که این موضوع باعث خوشبینی من شده است. البته تنها نگرانی من این است که هنرمندان جایی برای شکوفا شدن ندارند و هیچ نهادی از این افراد حمایت و پشتیبانی نمی کند.
میلاد کیایی در پایان گفت: امیدوارم در آینده راه مناسبی برای هنرمندان باز شود تا جوان های با استعداد ما بتوانند در جامعه هنری بیشتر ابراز وجود کنند.

هیچ نظری موجود نیست: