۱۳۹۳ اسفند ۲۷, چهارشنبه

بهمن فرمان‌آرا هم به «سین هشتم..» پیوست

بهمن فرمان‌آرا نیز به هنرمندان حاضر در برنامه‌ی «سین هشتم؛‌ سرپناه» پیوست.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا‌، در پی اقدام هنرمندانی همچون رخشان بنی‌اعتماد‌، رضا کیانیان‌، پرویز پرستویی‌، فاطمه معتمدآریا، حسین پاکد‌ل‌ و ... برای حمایت از ساخت سرپناه برای بی‌خانمان‌های تهران که به نام«سین هشتم؛ سرپناه» نام گرفت، بهمن فرمان آرا نیز به این گروه پیوست.
این کارگردان سینما در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده‌، نوشته است:
وقتی سرپناهی نداری‌، سرما و گرما فرقی نمی‌کند چون پناهی نداری. امروز اگر به اجتماعی که در آن زندگی می‌کنیم‌، نگاهی بی‌اندازیم، می‌بینیم که فاصله‌ها بین طبقات بیشتر از پیش شده و افرادی که تعدادشان کم هم نیست‌، کلا از قافله عقب مانده‌اند و در گوشه و کنار شهر ما بی‌پناه مانده‌اند.
در این روزها که همگی به دنبال اندکی شادمانی هستیم و سعی داریم در کنار فامیل و دوستان اوقات خوشی را سپری کنیم، باید یادی از این همشهریانی بکنیم که جایی ندارند که در کنار فامیل و دوستان باشند.
من به نوبه خودم سعی می‌کنم که در سال نو در این زمینه هر کمکی که برآید، انجام دهم و در کنار دوستانی مثل رخشان بنی‌اعتماد ‌، رضا کیانیان‌ و دیگر هنرمندان به این مساله بپردازم.



به گزارش ایسنا،در آغاز رخشان بنی اعتماد جایزه «آسیا پاسیفیک» فیلم «قصه‌ها»ی خود را برای ساخت سرپناه برای بی خانمان‌های تهران اهدا کرد. بعد از او نیز رضا کیانیان، پرویز پرستویی، حسین پاکدل و عاطفه رضوی هر یک بخشی جوایز خود را به این حرکت اختصاص دادند. این حرکت فقط محدود به جوایز هنری نمی‌شود بلکه در آن برخی دیگر از هنرمندان اثری از خود را که می‌تواند شامل اثر تجسمی، ساز موسیقی، دستنوشته شعر، داستان، فیلمنامه، نمایش‌نامه و ... را به این حرکت اهدا کنند.
در چند روز اخیر نیز هنرمندان دیگری مانند بهرام رادان‌، مهناز افشار‌ و ... نیز به این حرکت پیوستند و حمایت خود را از آن اعلام کردند.
به گزارش ایسنا، قرار است کل جوایز و آثار هنرمندان حاضر در این حرکت در یک حراجی که بهار آینده برگزار می‌شود، به طور گروهی توسط حامیان مالی برنامه خریداری شود.

هیچ نظری موجود نیست: