۱۳۹۳ بهمن ۶, دوشنبه

محمدعلی کشاورز: شاید نتوانم در مراسم بزرگداشت فجر شرکت کنم

محمدعلی کشاورز گفت: فعلا پزشک به من استراحت مطلق داده؛ جواب آزمایش هایم 13 بهمن آماده می شود؛ اگر بهبود یابم در مراسم 14 بهمن جشنواره فجر شرکت می کنم و اگر نه دکتر اجازه حضور در مراسم را به من نمی دهد.
به گزارش نسیم، محمدعلی کشاور از وضعیت جسمانی و حال عمومی خود صحبت کرد و گفت: روزی که مراسم بزرگداشت برای من در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد خیلی اذیت شدم البته محبت مردم خیلی آرامم کرد اما از شلوغی و ازدحام و ابراز محبت های فراوان اذیت شدم و متاسفانه حراست فرهنگسرا هم همکاری لازم را نداشت.
وی ادامه داد: بعد از مراسم بزرگداشت سرماخوردگی شدیدی گرفتم که باعث شد سینوزیت هایم چرک کند و دکتر چند جلسه فیزیوتراپی برایم تجویز کرده است.
کشاورز افزود: دکتر، پلاکت خونم را بالا تشخیص داده و گفته که بدنم مستعد گرفتن بیماری هاست از این رو ملاقات را برایم ممنوع کرده و استراحت مطلق داده است.

هیچ نظری موجود نیست: