۱۳۹۳ دی ۱۶, سه‌شنبه

پوری بنائی میهمان خانه هنرمندان ایران شعله اینترنشنال + عكس

روز سه شنبه 16 دسامبر، تالار مجلل شعله اینترنشنال در سانتامونیكا، میزبان مراسمی برای قدردانی از هنرمند محبوب پوری بنایی بود.

به گزارش جوانان، در این مراسم كه به همت محمد مستشاری برگزار شد، چهره های برجسته فرهنگی و هنری، ستارگان موسیقی، دوست داران و تعدادی از آشنایان به دیدار این هنرمند پیشكسوت سینما ایران رفتند.
به راستی چگونه هنرمنی این چنین در قلب مردم نفوذ می كند، گذشته از محبوبیت و شهرت بین چند نسل همواره مكان بالایی در تاریخ هنر سرزمینش دارد.
وی به خاطر اینكه سال هاست در فیلمی ظاهر نشده و به خاطر كارهای خیریه كه مرتبا انجام می دهد، مردم از هر سن و قشری همچنان عاشقانه او را دوست دارند.


پوری بنایی


پوری بنایی، آپيك يوسفيان، مري آپيك و مرتضي برجسته


پوری بنایی


پوری بنایی، احمد آزاد، آپيك يوسفيان و عليرضا اميرقاسمي


پوری بنایی، شهبال شب پره، مرتضي برجسته، ستار و ويدا قهماني


پوری بنایی

۵ نظر:

ناشناس گفت...

اسطوره تكرار نشدني سينماي ايران خانم پوري بنايي عزيز دقيقا بخاطر اينكه فيلم بازي نكردند و مانند بعضي ها خود را نفروختند و مانند يك فرشته كمك هموطنان خود هستند پاينده سلامت باشند تشكر از بچه هاي قديمي ها

Unknown گفت...

هر ایرانی حق دارد هنرمندش را دوست داشته باشد اما بعضی اسم هنرمند که میاید فوری به فکر دلار میافتند وانواع واقسام کلاه ها را نیز آماده دارند واین بتان آبی پوش گاهی در میان دو فرشته که جای میگیرند دل آدم بدرد میاید که جنس تو بابا جان حتا برای خود نمایی در آینه خودت وادای بلبل را در آوردن با زبان الکن وآواز نیمه قورت داده کلاغی ات هم زیادی است روزگاری گوگوش آمده بود بعضی ها به رنگ فرشتگان آبی پوش وناجی در آمدند وزدند وبردندواین ساده دل را به دام دیگران با قراردادهای انتقالی انداختند ورفتند وشریکی بود که جیب میزد و در هاوایی وفلوریدا با پول مردم با ماهرویان خوش میگذراند وآنگاه جام جهان نما رنگ آمیزی مهربانی میکرد تا از کلاه بردار ها فرشته بسازد. پوری بنایی نازنین فریب مار های خوش خط وخال از ده یازدهسالگی پا به آمریکا گذاشته را نخورید گاهی آدم باید زیر چشمی نگاهی بیاندازد که کی کنارش ایستاده است

Unknown گفت...

azizo sarvar ma hastan eeshon.

ناشناس گفت...

رضا آلمان

بقول این هموطن گرامی‌ واقعآٔ بعضی‌ از این لوس آنجلس نشینان مارِ هفت رنگ هستند . مثل این امیر قاسمی مافیا شبکه‌های تلویزیونی .

خانم بنایی هم مثل همیشه زیبا و با وقار و دوست داشتنی . اعظمِ قیصر خان

سیامک ازکرمانشاه گفت...

دوهنرمندراازصمیم قلب دوست دارم یکی خانم آذرشیوای نازنین ودیگری پوری بنایی عزیز