۱۳۹۳ آبان ۹, جمعه

چنگیز وثوقی گرفتار یک جراحی

چنگیز وثوقی مدتی است دچار آسیب از ناحیه پا شده و این روزها در انتظار جراحی دیگری به سر می برد.

وثوقی در گفتگویی با بانی فیلم عنوان کرد: سه ماه پیش زانوی پای راستم را جراحی کردم و خدا را شکر بهتر می توانم راه بروم. 10 آبان هم جراحی دیگری خواهم داشت و بعد از آن هم فیزیوتراپی دارم و بعد از استراحت کوتاهی که خواهم داشت، امیدوارم بتوانم باز هم در خدمت هنر این مرز و بوم باشم.


چنگیز وثوقی

وثوقی که این روزها که مشغول استراحت است، شاهد بازپخش سریال «سربداران» است، در ادامه گفت: وقتی این سریال و فیلم «شانس زندگی» را می بینم، تازه بعد از این همه سال متوجه می شوم که چه کار با ارزشی داشتم و چه انرژی زیادی روی کارهایی که بازی کردم، گذاشتم. بدون اینکه جنبه مادی و شهرت این کار را در نظر داشته باشم. بازیگری یکی از حرفه هایی است که علاقه مندان بسیاری دارد، اما به جرأت می توانم بگویم که بازیگری ظاهری ساده اما عمق پیچیده ای دارد. بازیگر با تمام وجودش کار می‌کند. چون هنر بازیگری هنر تکنیکی نیست، هنر درونی است.
این بازیگر در پایان درباره خلاقیت در این حرفه گفت: کسی که وارد این حرفه می‌شود و یا اصطلاحاً خود را هنرمند می داند، اول باید خودش را پاک کند و انسان باشد و بعد قابلیت های خودش را بشناسد. در این صورت است که می تواند خدا را درون خودش احساس کند و در کاری که انجام می دهد خلاقیت ایجاد کند. از این نظر می گویم بازیگری هنر پیچیده ای است.

هیچ نظری موجود نیست: