۱۳۹۳ آبان ۱, پنجشنبه

خاطره ها 407/ سازنده سریال طلاق، سریال تلویزیونی تازه بر پایه مشکل های دانشجویان ایرانی خارج از کشور می سازد

قدیمی ها – چاپ شده در یکی از مجله های قبل از انقلاب :«مسعود اسداللهی» تهیه کننده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون که سال گذشته سریال موفق تلویزیونی طلاق را از وی در تلویزیون ملی ایران نظاره گر بودیم ماه گذشته صاحب فرزند دختری شد که نام او را «بهاره» گذاشته است.

«مسعود اسداللهی» گویا این روزها چندان درگیر مسائل بچه دارینشده است زیرا دست اندر کار تهیه سریال جدیدی است که در مورد مشکلات دانشجویان ایرانی مقیم خارج ساخته می شود و نام آن «کوچ» انتخاب شده است. در رقابت با مسعود اسداللهی که سریال جدیدش از سال آینده به نمایش گذاشته خواهد شد. منصوره پورمند دیگر کارگردان مجموعه های تلویزیونی یک سریال جدید به نام «دیوان بلخ» با شرکت منوچهر والی زاده، سپیده، حسین عرفانی، نادره و گرجی می سازد در این سریال جدید حسین عرفانی دوبلور و بازیگر معروف را در هیبت جدیدی خواهیم دید که از مشخصات این چهره جدید ریش توپی و بلند حسین عرفانی است.


۱ نظر:

Unknown گفت...

با درود فراوان به آقای اسدالهی جناب اسدالهی اگر این صایت را سر میزنید لطفا بفرمایید در فیلمم پل شما یک آهنگ بسیار زیبا اما کوتاه خوانده میشود آیا این آهنگ طولانی تر بوده است وظما تنها قسمتی را استفاده کردید ضمنا به نظر بنده سیما مافیها یا مرجان خوانده است لطف کنید جواب مرا بدهید واقعا این فیلم یکی از فیلم های زیبای سینمای ما است افسوس که کسانی مانند شما باید غربت نشین باشند وده نمکی وشریفی نیا سینمای مارا به این روز بکشانند که غیر از دروغ وریا کاری .پرخاشگری .کلاه برداری وو نداشته باشد