۱۳۹۳ آبان ۶, سه‌شنبه

اولین تجربه بازیگری مسعود فروتن در «360 درجه»

مسعود فروتن، کارگردان باسابقه تلویزیون و تئاتر به عنوان بازیگر به فیلم «360 درجه» به کارگردانی سام قریبیان پیوست تا نخستین حضورش به عنوان بازیگر را در سینمای ایران تجربه کند.

به گزارش ایسنا، مسعود فروتن، چهره  نام آشنایی برای اهالی سینما و تئاتر است که برای اولین بار می خواهد در سینما نقشی را به عنوان بازیگر ایفا کند. فروتن از نسل اول فارغ التحصیلان در رشته کارگردانی تلویزیونی است و سال ها در این حیطه به فعالیت پرداخته است.
او به تازگی به عنوان بازیگر، قرارداد حضورش در فیلم «360 درجه» به کارگردانی سام قریبیان را با فرامرز قریبیان، بازیگر سینما و تهیه کننده این فیلم منعقد کرده و فیلم «360 درجه» اولین حضور او به عنوان بازیگر در سینمای ایران محسوب می شود.
فروتن در این فیلم یکی از نقش های کلیدی و اصلی فیلم را ایفا می کند و بازی او در فیلم «360 درجه» طی روزهای گذشته آغاز شده و مقابل دوربین کوهیار کلاری رفته است.
فیلمبرداری فیلم «360 درجه» در لوکیشینی واقع در بوستان ولایت تهران ادامه دارد و تاکنون میلاد کی مرام، بهاره رهنما، امیر آقایی و بابک کریمی جلوی دوربین رفته اند.
«360 درجه» 25 مهرماه در تهران کلید خورد و فیلمبرداری آن کماکان ادامه دارد. این فیلم نخستین کارگردانی سام قریبیان در مقام کارگردان است که تهیه کنندگی آن برعهده فرامرز قریبیان است. «360 درجه» از مضمونی اجتماعی برخوردار است و به عنوان اولین فیلم بلند سام قریبیان در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر اکران خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: