۱۳۹۳ شهریور ۲۱, جمعه

نقاشی مرتضی احمدی به خاطر گوش کردن به رادیو

یک هنرمند نقاش، آثار نقاشی خود را که با رنگ روغن کشیده است در نگارخانه ی بهزاد به نمایش خواهد گذاشت.

معصومه کریمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نمایشگاهی از 15 اثر خود را در سالن غربی نگارخانه ی کمال الدین بهزاد به نمایش می گذارم. از این 15 نقاشی، هفت عدد آن در ابعاد 50*70، چهار عدد آن 70*100، یک عدد آن 100*80 و دو عدد آن 30*40 هستند.
او افزود: این آثار که با رنگ روغن تهیه  شده اند، از روی آثار استاد فرشچیان تهیه شده اند.  البته میان آثارم، تصویری هم از مرتضی احمدی موجود است. من به رادیو گوش کردن علاقه ی بسیاری دارم و با توجه به اینکه صدای او را از رادیو می شنوم و برایم جالب است، تصویر او را کشیدم. علاوه بر این، یکی از اثار ایمان ملکی را هم کشیدم.
این هنرمند نقاش همچنین بیان کرد: من تا کنون کلاس نقاشی نرفتم و دوست داشتم در این نمایشگاه نشان دهم که با اینکه کلاس نقاشی نرفته ام ولی می توانم در همه ی سبک ها نقاشی کنم. من هرچه می بینم را می توانم نقاشی کنم و مینیاتور را به این دلیل انتخاب کردم چون رنگ بندی اش را دوست داشتم.
این نمایشگاه از 22 تا 27 شهریور ماه از ساعت 11 تا 20 در سالن غربی نگارخانه ی بهزاد برقرار است.

هیچ نظری موجود نیست: