۱۳۹۳ تیر ۲۹, یکشنبه

عکاسی از هنرمندان مشهور ایرانی؛ از گوگوش تا داریوش

دویچه وله: بابک شاه حسینی عکاس ایرانی در آلمان است. او از حدود ۴ سال قبل تصمیم گرفته پرتره چهره های مشهور ایرانی را ثبت کند تا روزی از این عکس ها نمایشگاهی برپا کند.

بابک شاه حسینی می گوید هنوز عکس هایش برای برپایی نمایشگاه کافی نیست. وی می گوید: از آن جا که پدرش نیز در ایران عکاس و فیلم بردار بوده، از بچگی به عکاسی علاقه مند و وارد این رشته شده است.
در خانه همیشه دوربین داشتم، در سن ۱۳یا ۱۴ سالگی از دوستانم عکس می گرفتم. آرام آرام که کمی سنم بیشتر شد به پدرم در عکاسی کمک می کردم. حدود ۱۷ سالگی متوجه شدم می خواهم عکاسی را به صورت حرفه ای دنبال کنم.
شاه حسینی می گوید: هنوز از خیلی افراد عکس نگرفته ام. لیست بلندبالایی دارم از افرادی که می خواهم از آن ها عکاسی کنم.
او که عکاسی را به صورت حرفه ای دنبال می کند در آلمان برای شرکت های تبلیغی مختلفی نیز عکاسی می کند.

گوگوش

ابی

شادمهر و ستار

گوگوش

داریوش

شهرام صولتی و شهرام شب پره

سیاوش قمیشی

شادمهر عقیلی

ابی

هیچ نظری موجود نیست: