۱۳۹۳ فروردین ۳۰, شنبه

میلاد کیایی با اثر جدید خود می آید

آلبوم جدید میلاد کیایی که در مراحل نهایی قرار دارد به زودی روانه بازار موسیقی می شود.

میلاد کیایی، آهنگساز و نوازنده سنتور در گفت و گو با هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار یک اثر موسیقایی هستم که این آلبوم به بازسازی و تنظیم قطعات قدیمی از ساخته های خودم اختصاص دارد و به زودی روانه بازار موسیقی می شود.
کیایی خاطرنشان کرد: مجموعه این قطعات، ساخته های من در سنین 17-18 سالگی است که برای برنامه «بزم آینه» و برای تلویزیون ملی ساخته شده بود و از آنجایی که آن سال ها امکان ضبط این برنامه ها را نداشتیم، به صورت زنده از تلویزیون پخش می شد. این قطعات همگی به صورت ارکسترال بودند.
این آهنگساز در ادامه بیان کرد: نوازندگان این قطعات مجتبی میرزاده، علیرضا طاووسی، استاد رضا بهنام (تنبک که از شاگردان ویژه استاد حسین تهرانی بوده اند)، و فخرالدین حکیمی (تار) هستند.
همچنین زمانی که آهنگهای آن برنامه را می ساختم، شعرهای آن ها را ایرج جنتی عطایی می سرود و جنتی عطایی اولین ترانه هایش را برای آهنگهای من سرود که توسط خواننده هایی مثل مرتضی جوهری، رشید مستقیم، تورج کیارس و محمد علی صفاریان (از شاگردان زنده یاد اسماعیل مهرتاش) اجرا می شدند. این نوازنده پیشکسوت سنتور در پایان گفت: قطعات این آلبوم شبیه به موسیقی گل های سابق است. خواننده آن ها نیز یک نفر نیست و هر خواننده جوانی که دارای صدای خوب باشد حتما جزو گرینه های انتخابی خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست: